Oppilan tekoälybotti – eli ihan vain älybotti

Oppilan tekoalybotti

Kaipaatko oikeasti toimivaa tekoälybottia auttamaan asiakaspalvelussa? Haluatko väsymättömän apulaisen, joka vastaa aina vain toistuviin kysymyksiin vaikka kellon ympäri? Tämä hoituu kyllä! Asiakaspalvelun chatbot voi vastata nimittäin myös älykkäästi ja inhimillisesti.

MITEN TEKOÄLYBOTTI VOI AUTTAA?

Unohda tökkivät ja älyttömät asiakaspalvelun chatbotit. Ota käyttöön Oppilan älykäs tekoälybotti!

Nopea ja yksinkertainen toteutus ja aikasi vapautuu viisaampiin tehtäviin. Anna älykkään älybotin vastailla toistuviin kysymyksiin ja kerätä liidejä kellon ympäri. Älybotti keskustelee selkeällä suomella niistä asioista, jotka sille määritellään.

Oppilan älykäs tekoälybotti älybotti
Asiakkaat kysyvät samoja asioita kerta toisensa jälkeen.

Juu. Sitä tapahtuu. Voit virittää älykkään älybotin vastailemaan näihin kysymyksiin kärsivällisesti, fiksusti ja ystävällisesti. Kellon ympäri.

Oppilan älykäs tekoälybotti älybotti
Fiksu keskustelu jää aina mieleen.

Voit ilahduttaa jo sillä, että tekoälybottisi keskustelee viisaasti.

Oppilan älykäs tekoälybotti älybotti
Kaipaatko ohjattua tapaa kerätä liidejä?

Siihenkin älykäs älybotti on juuri mahtava työkalu! Voit kysyä sähköpostiosoitetta ja haluttua yhteydenottotapaa. Voit ohjata myös vaikka ajanvaraukseen, antaa klikattavan puhelinnumerolinkin tai ajo-ohjeet.

Oppilan älykäs tekoälybotti älybotti
Lisämyynti hoituu myös älybotin toimesta.

Älybotti voi myös ehdottaa lisätuotteita ja -palveluita. Voit ohjata keskustelua ensin strukturoiduilla kysymyksillä ja sen jälkeen päästää tekoälyn valloilleen.

Oppilan älybotit
Esimerkki Oppilan älybotista Tomi Norhan verkkosivuilla
OPPILAN ÄLYBOTTI

Miten tekoälybotti toimii?

Toteutamme tekoälybotteja useammalla eri tavalla. Botti räätälöidään tarpeittesi mukaan. Jos haluat botin, joka vain keskustelee vierailijoittesi kanssa rajatuista asioista, se onnistuu kätevästi. Parannat asiakaspalveluasi fiksulla keskustelijalla. Ja jos kaipaat yhteydenottopyyntöjä tai muita tietoja vierailijoiltasi, sekin käy. Ja voit yhteydenottopyynnön jälkeen ohjata halutessasi kävijän vielä jutelemaan botin kanssa.

Kokeilepa vaikka Oppilan kurssikaupan oikeassa alakulmassa olevaa bottia tai tutustu toisella tekniikalla toteutettuun Oppilan tekoälyapulaiseen, jonka löydät sen omalta sivulta. Toimitamme molempia bottityyppejä.

Asiakaspalvelun tueksi.

Älybotti voi keskustella asiakkaittesi kanssa rajatusta aihepiiristä. Voit antaa sille pohjatiedoksi vaikka usein kysytyt kysymyksesi, sijaintisi, puhelinnumerosi, aukioloaikasi…

Liidien kerääjä.

Väsymätön apurisi kyselee yhteydenottopyynnön sisällön inhimillisemmin kuin lomake. Voit kysellä monenlaista taustatietoa!

OPPILAN ÄLYBOTTI

Mitä ÄLYBOTTI maksaa?

Tekoälybotti tai valmiita kysymyksiä ja tekoälyä yhdistelevä älybotti vapauttaa asiakaspalveluasi ja tuo sinulle uusia asiakkaita helposti. Älybotti toimii vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä.

Älybotin hinnoittelu muodostuu aloitusmaksusta (nopea suunnittelu, rakentaminen ja käyttöönotto) sekä kuukausimaksusta. Raportteja ja yhteydenottopyyntöjä saat automaattisesti, kun bottisi on käynnissä. Toteutus ja asennus hoituvat tarvittaessa hyvinkin nopeasti!

Aloitusmaksu

Aloitusmaksu on 98 euroa, mikäli haluat vain simppelin tekoälybotin, joka keskustelee määrittelemistäsi aiheista. Botti voidaan asentaa WordPress-sivustolle, Wix-sivustolle, Shopify-kauppaan – ja oikeastaan mille tahansa sivustolle. Mikäli suunnittelemme botin sisällön yhdessä ja haluat botin keräävän myös liidejä fiksuilla kysymyksillä, saat tarkan tarjouksen eikä monimutkaisemmankaan chatbotin rakentaminen vie kuin hetken.

Kuukausimaksu

Väsymätön apurisi huolehtii asiakaspalvelustasi kellon ympäri edullisella kuukausimaksulla. Kuukausimaksu laskutetaan etukäteen 3, 6 tai 12 kuukauden erissä ja hinnoittelu riippuu sivustosi kävijämäärästä, alkaen n. 129 euroa + alv / kuukausi. Kuukausimaksuun sisältyy botin sisällön päivittäminen tarvittaessa kerran kuukaudessa.

Mitä tekoäly­botin rakenta­miseen tarvitaan?

  1. Mieti, haluatko että tekoälybotti kyselee vaikkapa yhteydenottopyyntöjä ja selvittää mahdollisen asiakkaan toiveita jo etukäteen.
  2. Koosta teksti, jossa on selkeäsanaisesti listaus usein kysytyistä kysymyksistä. Mikä työllistää asiakaspalvelua eniten? Mihin kysymyksiin kysytään usein vastauksia? Kirjaa nämä kaikki ylös yhteen tiedostoon tai sähköpostiin ja lähetä se Oppilaan.
  3. Mieti, haluatko yhteydenottopyynnöistä sähköpostilla tiedon heti vai haluatko niiden ilmestyvän vaikkapa omaan Google sheetiin.
  4. Mieti, minkälaisen kuvakkeen (avatar) haluat bottiisi. Me suunnittelemme sen, jos niin toivot.
  5. Kaikkiin näihin saat halutessasi meiltä ehdotuksen, jota voidaan muokata toiveittesi mukaan.
  6. Me rakennamme bottisi ja asennamme sen haluamallesi sivustolle tai ohjeistamme sinua tai kehittäjääsi tekemään yksinkertaisen asennuksen. Bottisi käynnistyy!
  7. Vastaanotat yhteydenottopyyntöjä eli liidejä tai kurkistelet raporteista, minkä verran tekoälybottisi kanssa on keskusteltu. Kun tarvitset muutoksia, ne onnistuvat nopeasti ja joustavasti.

Täytä lomake ja kerro tarkemmin tarpeistasi

Kerro tarkemmin, minkälaisen tekoälybotin haluaisit. Haluatko että se vain keskustelee vai haluatko, että se voisi ottaa myös yhteydenottopyyntöjä vastaan? Saat meiltä takaisin vielä muutaman kysymyksen, joiden pohjalta laadimme sinulle tarjouksen.

Kirjoita tähän nimesi
Mitä yritystä tai organisaatiota edustat?
Sen sivuston osoite (URL), jolle suunnittelette tekoälybottia.
Tarvittavia toiminnallisuuksiaToivottuja toiminnallisuuksia
Kerro tarkemmin, minkälaisen tekoälybotin haluaisit. Haluatko että se vain keskustelee vai haluatko, että se voisi ottaa myös yhteydenottopyyntöjä vastaan? Miten sivustonne on rakennettu (WordPress, Wix, Shopify, MyCashflow, Squarespace, Webnode – vai mikä?)? Saat meiltä takaisin vielä muutaman kysymyksen, joiden pohjalta laadimme sinulle tarjouksen.

Pyydä tarjous omasta tekoälybotista, joka räätälöidään tarpeittesi mukaan.

Oppilan älybotit
Oppilan tekoälyapulainen