Oppilan blogi

Kattava ja maksuton verkkokurssialusta – onko sellaista?
| | |

Kattava ja maksuton verkkokurssialusta – onko sellaista?

Voiko verkkokurssin rakentaa maksuttomasti?   Itse asiassa edelleen vastaus on: Kyllä, voi! Ai miten niin ”edelleen”? Mutta tarkalleen ottaen ”maksuton verkkokurssialusta” on jo mahdottomuus. Kirjoitin ensimmäisen version…

Yrittäjän Facebook-markkinointi – helpota ahdistustasi viidellä vinkillä

Yrittäjän Facebook-markkinointi – helpota ahdistustasi viidellä vinkillä

Ahdistaako yrityksesi Facebook-markkinointi? Facebookissa oleminen ja yrityksen näkyminen Facebookissa ovat edelleen ihan yrittäjän perusjuttuja. Facebook-sivu täytyy perustaa, se on selvä. Mutta sitten moni alkaa kokea Facebook-tuskaa: iskee…

Oppilan uutiskirjevinkit
|

Tiedätkö mikä on uutiskirjetyökalu? Lähetätkö postia isommalle joukolle?

Uutiskirjetyökalu helpottaa monen työpäivää. Viime talvena olin pitämässä markkinointiviestinnän koulutusta ja tuli puhe sähköpostimarkkinoinnista. Tai taisimme puhua ylipäätään sähköposteista ja aiheista, kuten sähköpostimarkkinointi, uutiskirje, jäsenkirje, asiakaskirje. Tuttuja…

hakukoneystävällinen sisältö
|

Mitä on laadukas sisältö? Helppoja vinkkejä hakukoneystävällisyyteen

Sisällöntuottajalle on tärkeää saada tekstinsä tehokkaasti näkyville ja tuottaa myös hakukoneystävällistä sisältöä. Sisältöä tuotetaan milloin mihinkin tarkoitukseen: halutaan saada käyttäjä tekemään jotakin (monesti ostamaan) tai vain informoidaan,…

Asiakaslähtöisyys

Kolme konstia asiakaslähtöisyyteen – ja voitat joka tapauksessa!

Asiakaslähtöisyys on yrityksen peruspilareita. Sen pitäisi olla itsestäänselvä asia mutta käytännössä iso osa yrityksistä on hukannut punaisen langan. Mitä se asiakaslähtöisyys tarkoittaa? Asiakaslähtöisyys tarkoittaa sitä, että yritys…